PDA

Archiv verlassen und diese Seite im Standarddesign anzeigen : En runk roer nervene!



18.08.2001, 14:41
Ta det med ro, og.....

Ta deg en runk.
Ta gjerne fire, ta åtte, ta alle
men ta deg enrunk.
Hvis du er lei deg, eller trist eller trett...

O lykke til..........


Hilsen
Synnøve Godsprekken

18.08.2001, 17:27
Kann das mal bitte jemand übersetzen ?!

Klingt ja irgendwie interessant mit dem runk und os, nur
was heisst das auf Deutsch ????

Ein Ahnungsloser

18.08.2001, 19:01
Vielen Dank für die wundervollen Zeilen. Was immer sie auch heißen mögen, irgendwie klingen sie sehr interessant und mir geht es auch schon viel besser und ich werde versuchen den Ratschlag zu beherzigen auf meinem weiteren Lebensweg.

In ewiger Dankbarkeit
N.

21.08.2001, 14:17
hehe har nettopp tatt meg en runk:P oh yeah! nä er jeg lykkelig og glad og drömmer ikke mer om din godsprekk, i gär to jeg 8 og det gjorde vondt:(( (Gud straffer den som synder for mange ganger uten ä ta pauser)
Og husk: det er aldri for sent ä gi opp!


cyas!

schartum

21.08.2001, 21:11
Hast völlig recht, mir geht die Lernerei auch auf die Nerven...!!! Smörebröd...ratatata

22.08.2001, 20:26
Amen til det, broder Schartum!

Jeg har faen meg over 30 graderi leiligheten, og lillemann er runka i filler.

Faaens statseksamen!!!

Lykke til forresten

-G Rekkert

23.08.2001, 17:23
.....
...
.....
...
.......Nä er nervene mine veldig rolige...

hyggelig med andre norskere her, sä mange dumme tyskere overalt *gg* Leter akkurat frenetisk i farmaboken min etter midler som induserer statseksamenmotivasjon men det beste jeg har funnet er ipecacuanhasirup. Desverre ga virkningen seg alt for fort:(
lykke til dere ogsä (hvordan kan man skrive ordentlige bokstaver pä tyske tastaturer og ikke bare äööüäöäö?)

hmm, begynner ä bli skjelven igjen, pä tide ä fortsette med yndlingsaktiviteten min....

cs