PDA

Archiv verlassen und diese Seite im Standarddesign anzeigen : PJ in Kapstadt: Klinikadressen



e-lisa
15.05.2008, 18:01
Hallo, ich Bewerbe mich gerade bei diversen Kliniken in Kapstadt ür ein PJ Tertial in Chirurgie, aber irgendwie kommen die Mails nicht an. Die Adsressen habe ich aus einem alten Forumbeitrag. Weiss vielleicht jemand, woran das liegen könnte oder ob die Adressen so noch stimmen?
Danke schonmal!

GROOTE SCHUUR HOSPITAL
(Observatory, Cape Town): Medicine, Surgery, Paediatrics (Neonatology Unit), Psychiatry, Radiology, Radiation, Oncology, Community Health, Dermatology, Anaesthesia, Cardio-thoracic Surgery, Cardiology, Forensic Medicine, Otorhinolaryngology, Gastroenterology, Haematology, Neurology, Neurosurgery, Emergency Unit, Ophthalmology, Orthopaedic Surgery, Plastic Surgery and the Trauma Unit.
Elective Officer, Faculty of Health Sciences, University of Cape Town, Anzio Road, Observatory, Cape Town, 7925. Tel (021) 4066478. Fax: (021) 4066584 E-Mail: [email protected].

RED CROSS CHILDREN'S HOSPITAL (Rondebosch, Cape Town): Paediatrics and Child Health, Paediatric Surgery and Paediatric Trauma.
Adresse wie GSH

SOMERSET HOSPITAL (Green Point, Cape Town): Medicine, Paediatrics, Surgery. If you wish to apply for a place at Somerset Hospital, you should write direct to, Mrs. Susan Rodriques, The Elective Officer, Somerset Hospital, Green Point, Cape Town, 8000, Tel (21) 593 6682, e.mail: [email protected]

G F JOOSTE HOSPITAL (Manenberg, Cape Town): Surgery, Medicine, Trauma. Please contact Mrs Estelle Petersen, P O Box 66 Manenberg 7767, Tel (21) 690 1081, Fax (21) 691 7962, e.mail: [email protected]

EERSTE RIVER HOSPITAL (Eersteriver Cape Town): Surgery, Medicine, Trauma, Paediatrics. Elective placements are arranged by Mrs Louise Geduldt or Merlene Graham, The Elective Officer, Tel (21) 9028001, Fax (21 9028000) , e.mail [email protected]

VICTORIA HOSPITAL (Plumstead, Cape Town): General Surgery, Trauma and Medicine. Elective placements are arranged by Mrs J Peare, The Elective Officer, Victoria Hospital, Plumstead 7800, Cape Town, Tel (21) 799 1161, Fax (21 761 5108, e.mail [email protected]